• ربات کراودفاندینگ دات‌آی‌آر
  • 31 می 20
  • ربات

جمع‌سپاری یا انبوه‌سپاری (Crowdsourcing & Crowdfunding)  یکی از مهمترین روندهایی است که بصورت اساسی روشی که بنگاه های کسب وکار، دولت ها  و سازمان های بشر دوستانه  به بازار اینترنت و موبایل نگاه می کنند را تغییر می دهد. جمع سپاری نشان داده است که با استفاده از وب ۲( وب تعاملی) ابزاری بالقوه برای حل مساله برای دولت و بخشهای غیر انتفاعی است. بطور خلاصه جمع سپاری یعنی تولید ایده از توده ها و گروه ها و تصمیم گیری و چگونگی سرمایه گذاری بر روی آن ایده است. در حال حاضر تعداد زیادی از کاربردهای جمع سپاری در مقوله های کسب و کار و اجتماعی بکار گرفته شده است. بسیاری از گروه ها و کمپین ها بر بستر فضای مجازی و فراخوان عمومی در اینترنت از این دست رویدادهای اجتماعی به حساب می آید. تمرکز جمع سپاری بر مشارکت دادن جمعیت در فعالیتهایی چون حل مسئله، تولید و توسعه مفاهیمی چون مشارکت در ایده سازی، نوآوری، تولید و فرایندهای ارائه خدمات است که بر کیفیت محصول، وفاداری و خشنودی مشتری اثری مستقیم دارد.

کنفرانس بین المللی جمع سپاری تهران

این همایش با حضور فعالان، سرمایه گذاران، کارآفرینان، شرکت های سرمایه گذاری و متخصصین موضوعات مرتبط در ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن همایش بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

هدف این همایش یک روزه، ایجاد فرصت پیدایش ایده های نوآورانه جدید در میان شرکت کنندگان درباره نقش کاتالیزوری مانند اینترنت برای فعالیت و نوآوری اجتماعی می باشد. همچنین دیگر اهداف این همایش آشنا و درگیر کردن کارآفرینان و ارزش آفرینان ایرانی با این مهم و معرفی و متصل کردن آنها با فعالان و متخصصان جمع سپاری از سراسر دنیا می باشد.

معرفی جمع سپاری – موارد استفاده از جمع سپاری

 

برچسب‌ها: جمع‌سپاری, انبوه‌سپاری, Crowdsourcing, Crowdfunding

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *