• ربات کراودفاندینگ دات‌آی‌آر
  • 19 می 20
  • ربات


کد رویداد : ۳۹۵۷              

وضعیت : برگزار شده

تاریخ شروع : دوشنبه ۲۰ مهر ۹۴ Mon 12 October 15

تاریخ پایان : دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴ Mon 19 October 15

قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.

کشور، شهر و محل برگزاری :

آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، مدرسه عالی کسب و کار ماهان

Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran

منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه( www.mahanbs.com/product/1110/1 )

موضوعات:
محورهای کارگاه جمع سپاری؛ خلق مشترک با مشتریان و تامین مالی جمعی
• ویژگیهای خاص Web2 و عصر جدید نوآوری
• تحولات مبتنی بر Web2 در سبک زندگی و شرایط اجتماعی ایران
• آشنایی با مفاهیم و کاربردهای جمع سپاری و تفاوت آن با برون سپاری
• مفهوم خرد جمعی و مقایسه هوش جماعت و خبرگان
• آشنایی با تاریخچه جمع سپاری در ایرانی
• خلق مشترک با مشتریان و مثالهایی از آن
• انواع تامین مالی جمعی و کاربرد آن در سازمانهای ایرانی
• رویکردهای جدید در حوزه غربال و انتخاب ایده ها برای سرمایه گذاری
• رویکردهای باز در نوآوری و کاربرد آنها در جمع سپاری
• آشنایی با برخی از سازمانهای ایرانی فعال در حوزه جمع سپاری
• نمایش و تحلیل فیلم¬های مرتبط
• کارهای عملی و گروهی مرتبط
• مرور Case Study های موفق ایران و دنیا
• نمایش و تحلیل فیلمهای جذاب و مرتبط
• معرفی منابع، کتابها و سایتهای مفید فارسی و انگلیسی + مستندات تکمیلی
• جمع بندی: نکات خاص مربوط به استفاده از جمع سپاری در سازمانهای ایرانی (با مشارکت شرکت¬کنندگان محترم)
• پرسش و بحث.
توضیحات تکمیلی:
هدف از دوره جمع سپاری؛ خلق مشترک با مشتریان و تامین مالی جمعی این کارگاه برای آنهایی است که مایلند از جدیدترین ایده ها و فناوری های روز برای توسعه کسب و کارشنان بهره گیرند. تحولات مبتنی بر قابلیتهای تعاملی WEB2 باعث شده است تا مدلهای جدیدی توسط سازمانها و نهادهای مختلف به کار گرفته شود که در ان یک چیز حرف اول را می زند: تعاملات فراوان با مشتریان و دیگر ذینفعان و خلق مشترک با آنها. این رویکرد که به جمع سپاری معروف است، در تامین مالی، انتخاب ایده ها برای سرمایه گذاری و بسیاری حوزه های دیگر نیز کاربرد دارد. در ایران هم بتازگی فعالیتهایی در این حوزه شروع شده است، اما فرصت پیشگامی برای شرکتهایی که مزیت رقابتی خود را برپایه نوآوری بنا نهاده اند، بسیار است. فقط باید هر چه سریعتر به این ابزارها مجهز شد. تا هنوز فراگیر نشده و تا رقبا آن را برنگزیده اند. برای غنی سازی مطالب از مثالهای کاربردی وطنی و خارجی و نیز ایده ها و نظرات سایر شرکت کنندگان در کارگاه الهام خواهیم گرفت. چندین فایل کمکی و پشتیبان نیز در اختیارمان قرار خواهد گرفت که بعدها گره گشای کارمان خواهند بود.
مدرس کارگاه :دکتر مهدی کنعانی
جلسه اول : دوشنبه ۲۰ مهرماه ۹۴ ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰
جلسه دوم : دوشنبه ۲۷مهرماه ۹۴ ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰

نام مسئول یا دبیر همایش: مهندس محسن شکوهمند
امکان ارسال مقاله: خیر

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *