• ربات کراودفاندینگ دات‌آی‌آر
  • 11 می 20
  • ربات

کراودفاندر از طریق متقاعد کردن دیگران به اهدای پول برای هدفی خاص، سرمایه جمع‌آوری می‌کند. از آن‌جایی‌که استراتژی بازاریابی این افرد، باید بسیار متقاعد‌کننده باشد، شما می‌توانید این استراتژی‌ها را به عنوان راهنمای کراودفاندینگ در نظر بگیرید و برای بهبود سایت خود، از آن‌ها استفاده کنید.

۷ مرحله تامین مالی استارتاپ را بشناسید

معرفی راهنمای کراودفاندینگ

با توجه به رواج مقوله تامین مالی برای هدف یا کسب و کار مورد نظر، ما قصد داریم تا این مقاله از استارتاپت را به عنوان راهنمای کراودفاندینگ منتشر کنیم تا شما بتوانید در زمان احتیاج، آموزه‌های آن را به کار بگیرید.

۱. کراودفاندر هدفی شفاف دارد

روایت داستان راهنمای کراودفاندینگ

کراودفاندر قصد دارد تا سرمایه جمع‌آوری کند. او برای این کار باید بازدیدکنندگان را در صفحه کراودفاندینگ خود، متقاعد کند. این صفحه تنها یک هدف دارد: متقاعد کردن بازدیدکندگان به اهدای سرمایه.

هر محتوایی که مستقیما این هدف را پشتیبانی نکند، حذف می‌شود. این دیدگاه باعث می‌شود تا در زمان ساخت وبسایت شرکت، تمام تمرکز خود را روی هدف (مثلا فروش آنلاین، ارتباط با مشتری یا رزرو خدمات) داشته باشید.

۲. داستان خود را روایت می‌کند

کراودفاندرها اغلب اوقات، داستان خود را از زمان آغاز پروژه تا حال حاضر، روایت می‌کنند. آن‌ها همچنین بیان می‌کنند که چگونه به این‌جا رسیده‌اند. علاوه بر این موارد، آن‌ها در مورد مراحل بعد و این‌که شما چگونه می‌توانید به آن‌ها کمک کنید؛ صحبت می‌کنند.

۳. از نظر کراودفاندر، محصول بیشتر از شرکت اهمیت دارد

بهترین کمپین‌های تامین مالی روی شرکت تمرکز ندارند. این کمپین‌ها چگونگی حل یک مشکل توسط آن محصول را بیان می‌کنند. کراودفاندرها جمعی زیرک و دانا هستند و تنها زمانی نام خود را فاش می‌کنند که در حال بیان راه‌حل هستند.

مشتری‌ها ممکن است شرکت شما را دوست داشته باشند اما آن‌ها خریدار ارزش محصول یا خدمات شما هستند.

۴. در صفحات کراودفاندینگ، از ترکیب رسانه‌ها استفاده می‌کنند

راهنمای کراودفاندینگ و ترکیب رسانه‌ها

یک ویدیو پروموشن خوب، محصول و تیم پشت‌ صحنه را معرفی می‌کند. تیتر‌های شفاف و متن‌های کوتاه و گیرا، مزایای این محصول را توضیح می‌دهند. عکس‌های با جزییات، این محصول را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارند. هنوز مشغول صحبت در مورد صفحات کراودفاندینگ هستیم یا در مورد وبسایت شما صحبت می‌کنیم؟

در فضای آنلاین، ترکیب انواع رسانه‌ها نتیجه خوبی دارد. ترکیب متن، عکس و ویدیو به شما این اجازه را می‌دهد تا محصول یا خدمات خود را از زوایای مختلف نشان دهید و برای مخاطبان، جذاب به نظر بیایید.

۵. کراودفاندر زیرک، مخاطبان را با چهره خود آشنا می‌کند

زمانی که کسب‌و کاری کوچک را مدیریت می‌کنید، پروموت تیم سخت‌تر است. پس وانمود نکنید که یک شرکت بدون چهره هستید. در عوض، به بازدیدکنندگان اجازه دهید که انسان‌های واقعی تیم و کسب و کار شما را ببینند. آن‌ها زمانی که بدانند که انسان‌های واقعی پشت صحنه یک سایت کسب و کار هستند، بهتر شما را حمایت می‌کنند.

علاوه بر این، بازدیدکنندگانی که چهره شما را دیده‌اند، می‌توانند ملاقات و انجام کسب و کار با شما را تصور کنند. پس تصور این‌که مشتری شما هستند، برای آن‌ها آسان‌تر می‌شود.

آموزش مدیریت مالی

۶. حرفه‌ای بودن خود را به نمایش می‌گذارند

راهنمای کراودفاندینگ و حرفه‌ای بودن

کراودفاندر باید حرفه‌ای بودن خود را به نمایش بگذارد تا به هدفش برسد. پشتیبان‌ها باید این احساس را داشته باشند که پروژه با موفقیت به اتمام می‌رسد.

وبسایت شما باید همان اعتماد را در مشتری‌ها ایجاد کند. یک طراحی حرفه‌ای، لحن واضح و یک دامنه، می‌تواند به ایجاد اعتماد کمک کند.

۷. کراودفاندرها ارزش محصول نهایی را به وضوح اعلام می‌کنند

اصولا کمپین‌های تامین سرمایه، برای محصولاتی نظیر لیوان، گوجه یا پنکه‌های رومیزی طراحی نمی‌شوند. محصولات این کمپین‌ها همیشه منحصر به فرد هستند. این محصولات خلاقانه، در نسخه‌ای محدود و برای حل مشکل خاص مردم هستند.

فکر نکنید که بازدیدکنندگان به صورت اتوماتیک ارزش محصولات شما را متوجه می‌شوند. نکات منحصر به فرد فروش این محصولات را ذکر کنید و توضیح دهید که چرا باید به این محصول توجه داشته باشند.

با آنالیز یک کمپین تامین مالی، یاد می‌گیریرید که چگونه می‌توانید داستان خود را بهتر توضیح هید و  روی صفحه مورد علاقه مشتری‌ها در وبسایت خود متمرکز شوید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *