• ربات کراودفاندینگ دات‌آی‌آر
  • 22 می 20
  • ربات

 

۱-    تاکی، انسیه؛ مروتی شریف­آبادی، علی؛ میرغفوری، حبیب الله (۱۳۹۴). «بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)». تحقیقات بازاریابی نوین ۵(۳): ۱۹۹-۲۱۸٫

۲-   حبیبی، حمیدرضا (۱۳۹۰). «استفاده از جمع­سپاری برای تجاری­سازی ایده‌ها، محصولات و خدمات درکسب وکارها»، پایان­نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.

۳-     حسن­زاده، حسین (۱۳۹۱). «طراحی مدل کسب­وکار الکترونیکی»، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.

۴-    فرخی، سرور؛ تیمورپور، بایک (۱۳۹۵). «شناسایی و طبقه­بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک­شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک­های داده­کاوی»، تحقیقات بازاریابی نوین ۶(۱): ۲۰۱-۲۲۰٫

۵-    رحیم­نیا، فریبرز؛ کفاش­پور، آذر؛ فیض­محمدی، شیرین (۱۳۹۳). «بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند»، تحقیقات بازاریابی نوین ۴(۳): ۱-۱۶٫

۶-    بافنده­زنده، علیرضا؛ عسگرنیا، مسعود؛ عادل­زاده، فرزاد؛ عالی، صمد (۱۳۹۴).«مدل­سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویائی­شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت)». تحقیقات بازاریابی نوین ۵(۴): ۱۸۵-۲۰۴٫

۷-      Armstrong, A. W., Harskamp, C. T., Cheeney, S., Wu, J., & Schupp, C. W. (2012). Power of crowdsourcing: novel methods of data collection in psoriasis and psoriatic arthritis. Journal of the American Academy of Dermatology, ۶۷(۶), ۱۲۷۳-۱۲۸۱٫

۸-      Balachandra, R., & Friar, J. H. (1997). Factors for success in R&D projects and new product innovation: a contextual framework.IEEE Transaction. On Engineering Management, 44(8), 276–

۹-      Benkler, Y. (2002). Coase’s Penguin, or, Linux and” The Nature of the Firm”. Yale Law Journal, 369-446.

10-  Brabham, D. C. (2010). Moving the crowd at Threadless: Motivations for participation in a crowdsourcing application. Information, Communication & Society, ۱۳(۸), ۱۱۲۲-۱۱۴۵٫

۱۱-  Brown, S. L., & Eisenhardt, K. M. (1995). Product development: past research, present findings, and future directions. Management Review, 20(4), 343–۳۷۸٫

۱۲-  Burger-Helmchen, T. (2011). “Crowdsourcing:, typologie.” Management & Avenir(1): 254-269.

13-  Carlo Bertot, J., Jaeger, P. T., & Grimes, J. M. (2012). Promoting transparency and accountability through ICTs, social media, and collaborative e-government. Transforming Government: People, Process and Policy, ۶(۱), ۷۸-۹۱٫

۱۴-  Chesbrough, H., & Rosenbloom, R. S. (2002). The role of the business model in capturing value from innovation: evidence from Xerox Corporation’s technology spin‐off companies. Industrial and corporate change, ۱۱(۳), ۵۲۹-۵۵۵

۱۵-  Chesbrough, H., W. Vanhaverbeke, et al. (2006). Open innovation: Researching a new paradigm, Oxford university press.

16-  Cilliers, L., & Flowerday, S. (2014). Information Privacy Concerns in a Participatory Crowdsourcing Smart City Project.

17-  Frey, B. (1997). Not just for the money: An economic theory of personal motivation. Brookfield: Edward Elgar Publishing Company.

18-  Fullerton, R. L., & McAfee, R. P. (1999). Auctioning entry into tournaments. Political Economy, 107(3), 573–۶۰۵٫

۱۹-  Gowdy, H., A. Hildebrand, et al. (2009). “Convergence: How five trends will reshape the social sector.” The James Irvine Foundation.

20-  Griffin, A. (1997). The effect of project and process characteristics on product development cycle time. Marketing Research., 34(2), 24–۳۵٫

۲۱-  Halder, B. (2014). Evolution of crowdsourcing: potential data protection, privacy and security concerns under the new media age. Revista Democracia Digital e Governo Eletrônico, ۱(۱۰), ۳۷۷-۳۹۳٫

۲۲-  Hoegg, R., R. Martignoni, et al. (2006). “Overview of business models for Web 2.0 communities.” Proceedings of GeNeMe 2006: 23-37.

23-  Howe, J. (2006). “The rise of crowdsourcing.” Wired magazine 14(6): 1-4.

24-  Krishnan, V., & Ulrich, K. T. (2001). Product development decisions: a review of the literature. Management Science, 47(1), 1–۲۱٫

۲۵-  Lazear, E. P., & Rosen, S. (1981). Rank-order tournaments as optimum labor contracts. Journal of Political Economy, 89, 841–۸۶۴٫

۲۶-  Lee, K., Caverlee, J., & Pu, C. (2014, April). Social spam, campaigns, misinformation and crowdturfing. In WWW (Companion Volume) (pp. 199-200).

27-  Leimeister, J. M., M. Huber, et al. (2009). “Leveraging crowdsourcing: activation-supporting components for IT-based ideas competition.” Journal of management information systems 26(1): 197-224.

28-  Leimeister, J., & Huber, M. (2009). Leveraging crowdsourcing:activation-supporting components for IT-based ideas competition.Journal of Management Information Systems, 26(1), 197–۲۲۴٫

۲۹-  Lerner, J., & Tirole, J. (2002). Some simple economics of open source.Journal of Industrial Economics, 50, 197–۲۳۴٫

۳۰-  Lerner, J., & Tirole, J. (2002). Some simple economics of open source.Journal of Industrial Economics, 50, 197–۲۳۴٫

۳۱-  Lips, M., E. Eppel, et al. (2010). “Public attitudes to the sharing of personal information in the course of online public service provision.”

32-  Macintosh, A. (2004). Characterizing e-participation in policy-making. System Sciences, 2004. Proceedings of the 37th Annual Hawaii International Conference on, IEEE.

33-  Macintosh, A. and A. Whyte (2006). Evaluating how eParticipation changes local democracy. eGovernment Workshop.

34-  Neeta Shah , A. D., Dravida Seetharam (2009). “Crowdsourcing for e-governance: case study”, in ICEGOV ’09: Proceedings of the 3rd International Conference on Theory and Practice of Electronicovernance. New York, NY ISBN: 978-1-60558-663-2 253-258.

35-  Parameswaran, M., & Whinston, A. B (2007). “An Overview. Communications of the Association for Information Systems ” Social Computing “ ۷۶۲-۷۸۰..

۳۶-  Pla, L. c., X. Lecocq, et al. (2010). “Customer-integrated business models: a theoretical framework.” Management 13(4): 226-265.

37-  Poetz, M. K., & Schreier, M. (2012). The value of crowdsourcing: can users really compete with professionals in generating new product ideas?. Journal of Product Innovation Management, ۲۹(۲), ۲۴۵-۲۵۶٫

۳۸-  Shocker, A. D., & Srinivasan, V. (1979). Multiattribute approaches for product concept evaluation and generation: a critical review.Journal of Marketing Research, 16, 159–۱۸۰٫

۳۹-  Snir, E. M., & Hitt, L. M. (2003). Costly bidding in online markets for IT services. Management Science, 49, 1504–۱۵۲۰٫

۴۰-  Sonsino, D., & Benzion, U. (2002). The complexity effects on choice with uncertainty–experimental evidence. The Economic Journal, 112, 936–۹۶۵٫

۴۱-  Surowiecki, James (2004). The Wisdom of Crowds: Why the Many Are Smarter Than the Few and How Collective Wisdom Shapes Business, Economies, Societies and Nations Little, Brown ISBN 0-316-86173-1.

42-  Taylor, W. C. (1995). Digging for golden carrots: an analysis of research tournament. American Economics Research, 85(4), 872–۸۹۰٫

۴۳-  Vargo, S. L. and R. F. Lusch (2008). “Service-dominant logic: continuing the evolution.” Journal of the Academy of marketing Science 36(1): 1-10.

44-  Wirtz, J., A. den Ambtman, et al. (2013). “Managing brands and customer engagement in online brand communities.” Journal of Service Management 24(3): 223-244.

45-  Yang, Y., & Chen. P. (2009). Open Innovation: Strategic Design of Online Contests. Proceeding of International Conference on Information Systems 2009, Pheonix, Arizona.

46-  Zheng, H., D. Li, et al.(2011). “Task design, motivation, and participation in crowdsourcing contests.” International Journal of Electronic Commerce 15(4): 57-88.

47-  Zheng, H., D. Li, et al.(2011). “Task design, motivation, and participation in crowdsourcing contests.” International Journal of Electronic Commerce 15(4): 57-88.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *