• ربات کراودفاندینگ دات‌آی‌آر
  • 25 می 20
  • ربات

احسانی، محمد؛ کوزه‌چیان، هاشم؛ هنری،  حبیب و  مندعلی‌زاده، زینب(۱۳۹۷).”شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش”، مدیریت ورزشی، (۴)۹،  ۵۹۹-۶۱۶

احمدی‌کافشانی، عبدالله؛  رضوانی، مهران؛  چیت‌سازان، هستی و  محمدکاظمی، رضا(۱۳۹۷). “واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار”، توسعه کارآفرینی، (۴)۱۱،  ۶۲۱-۹۴۰

چیت‌سازان،هستی؛  طالبی، کامبیز و  محب‌علی،امیر(۱۳۹۶).”شناسایی و اولویت‏‌بندی رایج‌ترین روش‌های  تأمین مالی خودراه‌انداز در کسب‏‌و‌کارهای نوپای حوزه IT”،  توسعه کارآفرینی، (۱)۱۰،  ۶۱-۷۹ 

حاجی‌غلام‌سریزدی، علی؛  رجب‌زاده قطری، علی؛  مشایخی، علینقی و حسن‌زاده ، علی(۱۳۹۷). ” بررسی سیستماتیک پیشینه پژوهشی تأمین‌مالی‌جمعی”،  رشد فناوری، سال ۱۵، شماره۵۷،.۴۴-۵۳

زهرهوندیان،کریم؛ کوزه‌چیان، هاشم؛ احسانی، محمد و  امیری، مجتبی(۱۳۹۵).”طراحی و تدوین مدل قابلیت‌های بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران”،   مدیریت ورزش، (۱)۷، ۸۱-۹۵

سلطانی، مصطفی؛ کارگر، غلامعلی؛ کشکر، سارا و غفوری، فرزاد(۱۳۹۶).”طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران”، توسعه مدیریت ورزش،  (۴)۷، ۳۰-۲۱

هاشمی‌نکو، علیرضا؛ مبارکی، محمدحسن؛ رضائیان،  علی و ایمانی‌پور، نرگس (۱۳۹۷). “اهداف، باورها و فرآیند تصمیم‌گیری فرشتگان کسب‌وکار”، توسعه کارآفرینی، (۳)۱۱، ۵۶۱-۵۸۰

Aitamurto, T., Leiponen, A., & Tee, R. (2011). The promise of idea crowdsourcing–benefits, contexts, limitations. Nokia Ideasproject White Paper۱, ۱-۳۰٫

Beaulieu, T., Sarker, S., & Sarker, S. (2015). A Conceptual Framework for Understanding Crowdfunding. CAIS۳۷, ۱٫

Belleflamme, P., Omrani, N., & Peitz, M. (2015). The economics of crowdfunding platforms. Information Economics and Policy۳۳, ۱۱-۲۸٫

Block, J. H., Colombo, M. G., Cumming, D. J., & Vismara, S. (2018). New players in entrepreneurial finance and why they are there. Small Business Economics۵۰(۲), ۲۳۹-۲۵۰٫

Brabham, D. C. (2009). Crowdsourcing the public participation process for planning projects. Planning Theory۸(۳), ۲۴۲-۲۶۲٫

Braun, V., & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative research in psychology۳(۲), ۷۷-۱۰۱

Brinkmann, S. (2013). Qualitative interviewing. Oxford university press.

Brison, N. T., Byon, K. K., & Baker III, T. A. (2016). To tweet or not to tweet: the effects of social media endorsements on unfamiliar sport brands and athlete endorsers. Innovation۱۸(۳), ۳۰۹-۳۲۶٫

Bryman, A.( 2008). Social research methods. Oxford University Press Inc.

Colombo, M. G., Franzoni, C., & Rossi–Lamastra, C. (2015). Internal social capital and the attraction of early contributions in crowdfunding. Entrepreneurship theory and practice۳۹(۱), ۷۵-۱۰۰٫

Creswell, J. W., & Miller, D. L. (2000). Determining validity in qualitative inquiry. Theory into practice۳۹(۳), ۱۲۴-۱۳۰٫

Cumming, D. J., & Johan, S. A. (2013). Venture capital and private equity contracting: An international perspective. Academic Press.

Dolles, H., & Schweizer, R. (2010). Advancing the network of value captures in the football business: The Everton Football Club case. In European Academy of Management 10th Annual Meeting, Rome, Tor Vergata University.

Eisenmann, T., Parker, G., & Van Alstyne, M. W. (2006). Strategies for two-sided markets. Harvard business review۸۴(۱۰), ۹۲٫

Fiedler, S., & Horsch, A. (2014). Crowdinvesting as a financing alternative. Magazine for SMEs and Entrepreneurship, 62(1), 98-91.

Gómez, J. M., Sandau, A., Sevimli, K., Schmitt, C., & Halberstadt, J. (2016). Proof of concept-Enterprise Crowdfunding. In CONF-IRM (p. 26).

Haas, P., Blohm, I., & Leimeister, J. M. (2014). An empirical taxonomy of crowdfunding intermediaries. Proceedings of the 35th international conference on information systems, Auckland, New Zealand

Hossain, M., & Oparaocha, G. O. (2017). Crowdfunding: motives, definitions, typology and ethical challenges. Entrepreneurship Research Journal۷(۲).

Howe, J. (2006). The rise of crowdsourcing. Wired magazine۱۴(۶), ۱-۴٫

Infodev.(2013).Information for Development Program. World Bank Report

Ingram, C., & Vaast, E. (2016). Introduction to the Crowdfunding and the Wisdom of the Crowds Minitrack. In ۲۰۱۶ ۴۹th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS) (pp. 3504-3504). IEEE.

Jovanović, T. A. N. J. A., Bansemir, B. A. S. T. I. A. N., Kirchner, M. A. R. T. I. N., & Voigt, K. I. (2017). The crowdfunding idea contest of BMW. In Proceedings of the 26th international association for management of technology conference, Vienna, Austria.

Kang, M., Gao, Y., Wang, T., & Zheng, H. (2016). Understanding the determinants of funders’ investment intentions on crowdfunding platforms: A trust-based perspective. Industrial Management & Data Systems۱۱۶(۸), ۱۸۰۰-۱۸۱۹٫

McKenny, A. F., Allison, T. H., Ketchen Jr, D. J., Short, J. C., & Ireland, R. D. (2017). How should crowdfunding research evolve? A survey of the entrepreneurship theory and practice editorial board. Entrepreneurship Theory and Practice۴۱(۲), ۲۹۱-۳۰۴٫

Mollick, E. (2014). The dynamics of crowdfunding: An exploratory study. Journal of business venturing۲۹(۱), ۱-۱۶٫

Motowidlo, S. J., & Van Scotter, J. R. (1994). Evidence that task performance should be distinguished from contextual performance. Journal of Applied psychology۷۹(۴), ۴۷۵٫

Muller, M., Geyer, W., Soule, T., & Wafer, J. (2014). Geographical and organizational distances in enterprise crowdfunding. In Proceedings of the 17th ACM conference on Computer supported cooperative work & social computing (pp. 778-789). ACM.

Nasrabadi, A. G. (2016). Equity Crowdfunding: Beyond Financial Innovation. In Crowdfunding in Europe (pp. 201-208). Springer, Cham.

Palacios, M., Martinez-Corral, A., Nisar, A., & Grijalvo, M. (2016). Crowdsourcing and organizational forms: Emerging trends and research implications. Journal of Business Research۶۹(۵), ۱۸۳۴-۱۸۳۹٫

Paschen, J. (2017). Choose wisely: Crowdfunding through the stages of the startup life cycle. Business Horizons۶۰(۲), ۱۷۹-۱۸۸٫

Porter, M. E., & Kramer, M. R. (2011). The big idea: Creating shared value, rethinking capitalism. Harvard business review۸۹(۱/۲), ۶۲-۷۷٫

Ratten, V., & Tajeddini, K. (2019). Entrepreneurship and sport business research: synthesis and lessons: introduction to the special journal issue. International Journal of Sport Management and Marketing۱۹(۱/۲), ۱-۷٫

Sharma, A. (2010). Crowdsourcing Critical Success Factor Model: Strategies to harness the collective intelligence of the crowd. London School of Economics (LSE), London.

Simons, A., Kaiser, L. F., & vom Brocke, J. (2019). Enterprise Crowdfunding: Foundations, Applications, and Research Findings. Business & Information Systems Engineering۶۱(۱), ۱۱۳-۱۲۱٫

Venkatesh, V., Morris, M. G., Davis, G. B., & Davis, F. D. (2003). User acceptance of information technology: Toward a unified view. MIS quarterly, 425-478.

Xu, B., Zheng, H., Xu, Y., & Wang, T. (2016). Configurational paths to sponsor satisfaction in crowdfunding. Journal of Business Research۶۹(۲), ۹۱۵-۹۲۷٫

Zuchowski, O., Posegga, O., Schlagwein, D., & Fischbach, K. (2016). Internal crowdsourcing: conceptual framework, structured review, and research agenda. Journal of Information Technology۳۱(۲), ۱۶۶-۱۸۴٫

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *