• ربات کراودفاندینگ دات‌آی‌آر
  • 30 می 20
  • ربات


شرح خدمت (عصا و عینک و سمعک) :

خدمت گیرندگان : بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به استثنا کمک هزینه عصا که به همسر بازنشسته تعلق می گیرد.

مشمولین می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان  دولت که لیست آنها در سایت صندوق (لینک)     می باشد، با در دست داشتن مدارک موردنیاز(کارت شناسائی ملی،نسخه ممهور شده پزشک و فاکتور معتبر خرید) تقاضای دریافت کمک هزینه خود را اعلام نمایند.پس از بررسی مدارک توسط امور مالی صندوق ، کمک هزینه به حساب سپهری بازنشستگان واریز می گردد.

. لازم به ذکر است که کلیه مراحل ثبت و پرداخت با پیامک اطلاع رسانی می گردد.

* بازنشستگانی می توانند از این سامانه استفاده کنند که پرونده بازنشستگی آنها قطعی و جاری بوده و مشمول بیمه تکمیلی درمان از طرف صندوق بازنشستگی کشوری می باشند و در آخرین ماه پرداخت حقوق، مبلغ بیمه  تکمیلی را پرداخت کرده باشند.
* سقف پرداخت کمک هزینه برای عینک، عصا و سمعک جمعا تا مبلغ  ۵,۴۰۰,۰۰۰  ریال برای یک بار و در سقف سال جاری و به شرح جدول ذیل تعیین شده است :

موضوع هزینه

شمول

سقف قابل پرداخت – ریال

عینک (طبی)

بازنشسته

۱,۵۰۰,۰۰۰

عصا  

بازنشسته یا همسر

۴۰۰,۰۰۰

سمعک

بازنشسته

۳,۵۰۰,۰۰۰

جمع

 

۵,۴۰۰,۰۰۰

* پس از درج اطلاعات مربوط به متقاضی ( بازنشسته یا همسر وی ) و اطلاعات فاکتور در سایت، جهت بررسی و پرداخت ( که هر ۱۵ روز یکبار و از طریق شماره حساب بازنشسته انجام می شود ) لازم است مدارک زیر (حسب مورد) تحویل شود:

  • اصل فاکتور که دارای تاریخ معتبر  ( در محدوده تاریخی مذکور ) و در سربرگ معتبر با ذکر نشانی و ممهور به مهر و شماره تلفن فروشگاه ( در مورد سمعک  شرکتهای مجاز به فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی  ) و همچنین نام و نام خانوادگی بازنشسته باشد (بدون خط خوردگی).
  • در مورد هزینه سمعک فقط فاکتورهای بعد از تاریخ ۰۹ / ۱۰ / ۱۳۹۱ مورد قبول است
  • گواهی پزشک متخصص چشم یا اپتومتریست مبنی بر تعیین نمره چشم و نیاز به عینک.
  • دستور کتبی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی جهت خرید سمعک برای بازنشسته.

        توضیح: درج شماره تلفن ثابت ( با ذکر کد شهرستان ) یا تلفن همراه بازنشسته در کلیه مدارک فوق الذکر الزامی است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *